obrazne parabola,samozrejme. Na MiG-21 sa na stratosferu stupalo uhlom 20° na forsaz pri rychlosti 900 km/h na tenkej/prava vzdusna/ a nad 10 km sa stupanie postupne znizilo na 10 m/s a rozbiehalo sa na nadzvuk, tak aby sa prekrocil Mach min. v 11 km.Takze ziadne krkolomne stupaky a manevre na velkej vyske.Kazdy prudsi zasah do riadenia by znamenal pokles rychlosti.
Na MiG-21 MF bol este taky bonus,ze nad Mach 1,5 sa zapinala automaticky 2.forsaz a bol to ako taky kopanec,alebo pridavna raketa a 2 Machy tam boli behom par sekund.
Pri lete na dostup 20 km sa vo vyske asi 12 km a rychlosti 1,4 M natiahla masina na 10 stupnov do stupania a stupalo sa az rychlost poklesla na 500 km/h na hrubej/pristrojova/,a v podstate to vychadzalo vo vyske 20 km . Hned bolo treba uviest masinku do klesania aby nedoslo k padu, takze priebeh letu na dostup vyzeral ako po balistickej drahe.Cely let na rozhon na max.rychlost alebo na dostup na max. vysku trval 10 - 15 min.
Ospravedlnujem sa za plynuly prechod na inu temu. |
|