V podstate po vysunuti podvozku pri 500 km/h uz je v druhom rezime a je az do pristatia.Tretiu zatacku s nakl.45 stupnov ukoncuje pri 450 km/h,zacina klesat 3-5m/s,vysuva male klapky a odbrzduje na 420 km/h,pred 4.zat je vyska 350m,toci 4.zat,klesa do 300m,400-420km/h,po 4.zat velke klapky/zapina sa SPS-ofukovanie medznej vrstvy na klapkach/,prelietava NDB/VPRS/ - vyska 300m a zacina klesat 5-7m/s, rychlost znizuje tak,aby v bode podrovnania mal 300-320km/h. Pilotaz v takychto rezimoch musi byt plavna bez hrubych zasahov,na finale sa nastavi ten spravny uhol klesania a rezim motoru aby sa udrzovala rychlost az do podrovnania,ziadne cvicenie s kniplom tam nie je.Da sa to zvladnut uplne v klude,ked vsetko funguje tak je to pohoda.Zkazky o nervaceni na pristatie su rozpravky starej matere.V dobach socializmu,ked este bolo dostatok paliva a vsetkeho co k lietaniu bolo treba, bezne lietali na stihackach 55 rocni piloti a ucili nas ,sopliakov ako sa s tym ma zaobchadzat.Dnes neni na palivo,na masiny,skusenych nechali poodchadzat,no ale to je iny sudok.....Na zaver,masinka MiG-21 bola krasne zihadlo,na lietanie perfektne - ked sa ctila prirucka o pilotazi,stabilne,malo autopilota/MF/,takze na rovnych alebo stabilnych /zatackovych/rezimoch sa dalo uvolnit,a bola vysoko spolahliva.Ohodnotenie A*
Moj simulatorovy model MiG-21 UM od CS som trochu pozmenil / stiahol som vykon,nejake vlastnosti som upravil,myslim v spotrebe paliva,akceleracii motoru,zvysil hmotnost , proste tak az sa mi zdalo ,ze by to mohlo byt skoro real. a niekedy brusim okruhy na LKPD ako za mladi. |
|