FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 26. 12. 2024, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MiG-21 - trochu o letovych vlastnostiach/pokrac IL-2 real/ Jeden příspěvek | Celý strom
MiG-21 - trochu o letovych vlastnostiach/pokrac IL-2 real/   3. 8. 2008 / 12:46
dandee
Ked na pristatie fuka zboku,vylucujes vietor bud kurzovou metodou alebo sklzovou metodou.Ale ziadne extremne pohyby s kniplom sa nedoporucuju.Ked su nejake silnejsie poryvy na pristatie sa naopak zabetonuje knipel aby si nenechal so sebou mlatit.Kmitanie s kniplom pred pristatim nie je absolutne ucinne,to nam aj zozaciatku predvadzali instruktori.V bode podrovnania sa plynule pritiahla riadiaca paka k sebe,nasledoval pohyb hlavy dolava,lebo dopredu vidiet nebolo,a sledoval si vysku zeme pod sebou,ziadne vacsie opravy sa nerobili.Po dotyku so zemou sa stiahol plyn pod zarazku na volnobeh.Ked doslo k vyplavaniu,opravilo sa to potlacenim-povolenim knipla a znovu podrovnanim-teda plavnym pritiahnutim.Inac to bolo pri odskoku,lebo tam to obvykle preslo do kozla a to je nebezpecna figura , tam sa dal plny kotol a opakoval sa okruh.Vynimocne sa to dalo riesit vyhodenim brzdiaceho padaku.Ale to su velke rany,ked z 5-10m masina spadne na beton.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ