Ked na pristatie fuka zboku,vylucujes vietor bud kurzovou metodou alebo sklzovou metodou.Ale ziadne extremne pohyby s kniplom sa nedoporucuju.Ked su nejake silnejsie poryvy na pristatie sa naopak zabetonuje knipel aby si nenechal so sebou mlatit.Kmitanie s kniplom pred pristatim nie je absolutne ucinne,to nam aj zozaciatku predvadzali instruktori.V bode podrovnania sa plynule pritiahla riadiaca paka k sebe,nasledoval pohyb hlavy dolava,lebo dopredu vidiet nebolo,a sledoval si vysku zeme pod sebou,ziadne vacsie opravy sa nerobili.Po dotyku so zemou sa stiahol plyn pod zarazku na volnobeh.Ked doslo k vyplavaniu,opravilo sa to potlacenim-povolenim knipla a znovu podrovnanim-teda plavnym pritiahnutim.Inac to bolo pri odskoku,lebo tam to obvykle preslo do kozla a to je nebezpecna figura , tam sa dal plny kotol a opakoval sa okruh.Vynimocne sa to dalo riesit vyhodenim brzdiaceho padaku.Ale to su velke rany,ked z 5-10m masina spadne na beton. |
|