FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 26. 12. 2024, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MiG-21 - trochu o letovych vlastnostiach/pokrac IL-2 real/ Jeden příspěvek | Celý strom
MiG-21 - trochu o letovych vlastnostiach/pokrac IL-2 real/   3. 8. 2008 / 22:34
dandee
Tu drahu by mal pilot MiG-21 vidiet najneskor na 3.km od drahy,minima pre 21 boli 300m spodok oblakov a 3km dohladnost.Pokial nevidel drahu tak nesmel pristavat.Pokial boli prehanky na okruhu,tak sa popripade vyskusalo pristatie z opacneho smeru,pokial to bolo zasrate vsade okolo letiska a piloti boli vo vzduchu,tak pelasili na zalozne letisko,ktore muselo byt k dispozicii.Ak nebolo ziadne letisko s letovymi podmienkami ,tak sa prestalo lietat.Bohuzial stalo sa,ze malo rozlietany pilot 1.triedy pristaval v Plzni-Linach v noci za hustych podmienok,kde prave po VPRS/vzdialene NDB/v 300m vyske vletel do snehovej prehanky a snazil sa to lamat cez koleno a rozmlatil sa vedla letiska na poli.Stacilo by nezmatkovat a pokracovat v rezime na BPRS/blizsie NDB/a dodrzat klesanie.Ovsem podla predpisu mal aj tak hned ohlasit a odletiet na zalohu.Dalsi co pristaval za nim isiel na zalozne letisko a pristal v poriadku.Bol to pruser ako kazdy smrtak a namoceni v tom boli radarovy riadiaci,meteorkar aj riadiaci lietania na vezi.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ