Tu drahu by mal pilot MiG-21 vidiet najneskor na 3.km od drahy,minima pre 21 boli 300m spodok oblakov a 3km dohladnost.Pokial nevidel drahu tak nesmel pristavat.Pokial boli prehanky na okruhu,tak sa popripade vyskusalo pristatie z opacneho smeru,pokial to bolo zasrate vsade okolo letiska a piloti boli vo vzduchu,tak pelasili na zalozne letisko,ktore muselo byt k dispozicii.Ak nebolo ziadne letisko s letovymi podmienkami ,tak sa prestalo lietat.Bohuzial stalo sa,ze malo rozlietany pilot 1.triedy pristaval v Plzni-Linach v noci za hustych podmienok,kde prave po VPRS/vzdialene NDB/v 300m vyske vletel do snehovej prehanky a snazil sa to lamat cez koleno a rozmlatil sa vedla letiska na poli.Stacilo by nezmatkovat a pokracovat v rezime na BPRS/blizsie NDB/a dodrzat klesanie.Ovsem podla predpisu mal aj tak hned ohlasit a odletiet na zalohu.Dalsi co pristaval za nim isiel na zalozne letisko a pristal v poriadku.Bol to pruser ako kazdy smrtak a namoceni v tom boli radarovy riadiaci,meteorkar aj riadiaci lietania na vezi. |
|