Mám připomínku k tomu bodu " žádné cvičení s kniplem tam není " . V Mig 21 MF byla " černá skríňka " tedy ona byla oranžová / označení SARP " ,A tam se zaznamenával také pohyb a poloha stabilizátorů. A tam bylo zaznamenáno při přistání dost pohybů . Tedy s tím " kniplem " musel dost při přistání pohybovat. U Mig 23 , no to už bylo něco jiného , tam už autopilot má režim " automat " , tak pilot přistával buď ručně , nebo na automat / spolupráce s RSBN / . Tam těch pohybů nebylo tolik , a až těsně nad zemí to pohybem kniplu vypnul a přistál. Ale u Mig 21 , tam si to pěkně "odřídil " ručně . Na letištích to vždy fouká , a zpravidla nějaký boční vítr. Bez pohybu "kniplu " pouza za ideálních podmínek . Tj. pěkný protivítr v ose dráhy . |
|