FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 26. 12. 2024, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MiG-21 - trochu o letovych vlastnostiach/pokrac IL-2 real/ Jeden příspěvek | Celý strom
MiG-21 - trochu o letovych vlastnostiach/pokrac IL-2 real/   3. 8. 2008 / 12:14
BedaPZ
Mám připomínku k tomu bodu " žádné cvičení s kniplem tam není " . V Mig 21 MF byla " černá skríňka " tedy ona byla oranžová / označení SARP " ,A tam se zaznamenával také pohyb a poloha stabilizátorů. A tam bylo zaznamenáno při přistání dost pohybů . Tedy s tím " kniplem " musel dost při přistání pohybovat. U Mig 23 , no to už bylo něco jiného , tam už autopilot má režim " automat " , tak pilot přistával buď ručně , nebo na automat / spolupráce s RSBN / . Tam těch pohybů nebylo tolik , a až těsně nad zemí to pohybem kniplu vypnul a přistál. Ale u Mig 21 , tam si to pěkně "odřídil " ručně . Na letištích to vždy fouká , a zpravidla nějaký boční vítr. Bez pohybu "kniplu " pouza za ideálních podmínek . Tj. pěkný protivítr v ose dráhy .
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ