2 mike> co sa tyka gulicky - ked ti fuci z boku, ero je nesymetricky ofukovane, cize vietor ho tlaci do strany a snazi sa robit prvotny ucinok smerovky, tym padom je zatacka vyklzova a vyklz predsa symbolizuje gulicka, takze ked mas gulicku v strede, vies, ze ero je ofukovane symetricky, resp. vies, ze pozicia lietadla nie je sklzova ani vyklzova.
2 Vita> no neviem, co lietas. ak lietas 142,43, blanasa, je to vsetko, co popisjes Ok, ale ked by si pouzil taky sposob, aky popisujes, napr. pri discuse, neviem, neviem....
Co sa tyka tej nohy, sorry, pisal som to v rychlosti a myslienky som mal inde:
napravujem:
- pokial letis traverzove vylucovanie znosu vetra, samozrejme tam musi bt tolko nohy a vlastne aj naklonu, aby si v mieste dotyku bol v si drahy...
- pokial letis kridelka proti vetru, noha po vetre - to je pripad, kedy to staci pustit... este raz sorrry.
co sa tyka vylucovania. je to podla mna individualny sposob,na ktory si navykne kazdy pilot.
kridelka proti vetru, noha po vetre ma vacsi vyznam, ak vies, ze budes potrebovat aspon trochu sklzat, ale zase, ak fuka silnejsie, myslim, zeta noha je proti tomu vetru lepsia.
je to moj osobny nazor........ |
|