No pokud tam nedas zavetrnou nohu (t.j. fouka-li vitr zleva tak pravou, protoze jses vyoseny doleva) tak mi vysvetli jak se to ero srovna do smeru drahy??
Navic pokud vylucucjes traverzovym zpusobem, mas teoreticky nohy srovnane, protoze metodikal pravi, udelat mirnou koordinovanou zatacku do vetru a koukat co to udelalo s nasi drahou letu (snasi, nesnasi). Pokud snasi stale, zatocis jeste, pokud ne, dobry a letis a pokud se uz pohybujes proti vetru, musis zase mirne zatocit zpet.
=> ze bezvadne vylucujic, priletis na drahu v traverzu a kdyz tam nedas zavetrnou nohu tak skutecne ten podvozok v tom traverze odtrtkas
Samozrejme ze to vsechno neni tak jednoduchy jak to vypada a neni to jen o nohach. Ja osobne vylucuji tim druhym zpusobem - t.j. kridlo pod vitr a nohu proti a nebezpecny mi to moc neprijde. Nicmene aby to sedlo skutecne rovne, bez traverzu, hybu vsim moznym ) |
|