s tym danim zaveternej nohy v podrovani nesuhlasim!!! keby fukalo trochu silnejsie a ty tam das zavaternu nohu, tak odtrtkas podvozok v traverze!!! ked vylucujes znos vetra traverzovym sposobom, staci cele riadenie na stvrtsekundy v podrovnani pustit, resp. zrovnat do neutralu a ero sa ti zrovna same, nakolko do neho zafuci vietor, ktory uz neni vylucovany...
druhy sposob sa praktikuje, ale je ovela nebezpecnejsi, ako prvy, napriklad u takej L-410, alebo ATR to neni problem, nakolko su hornoplosniky, ale ked pilot zle odhadne uhol naklonu pri pristavani moze zavadit kridlom o zem a v lepsom pripade to skonci hodinami...
ja pristavam vzdy vyosenim. cize traverzom, nic ni je treba drzat, len ero si zrovnam do drahy, tak aby drzalo kurz a potom sa len nohami vyosim proti vetru; kolko, to mi ukaze gulicka. no a takto letim prakticky az do podrovnania, kedy len dokopavam nohami tak, aby mi draha neutekala dolava alebo doprava... |
|