Z výše napsaným nelze do jisté míry nesouhlasit .-) = lze s tím souhlasit 
Ideální myšlenku tu nadhodil eurostar... proč tedy náš milý úřad ,-) nepřipraví např. tedy nějaké video a nezveřejní ho s poviností seznámení se..? Pokud někdo udělá něco takového velmi rád se na to mrknu .-) Ale toho psychologa na proškolení všech členů AČR by asi nezaplatil nikdo .-)
Jinak teda lze mrknout sem a můžeš si počíst jak tedy konkrétní pilot znal/neznal .-) http://www.uzpln.cz/zazpr07/zz07.htm Cituji jen závěr: Příčinou vzniku incidentu byl nesprávný postup pilota a nedodržení postupů dle AIP..... Víc k tomu radši psát nebudu protože pérák je seriozní a žádná drbárna .-)
A k tomu stresu..? správný instruktor by tě v průběhu výcviku měl seznámit s těmito všemi situacemi které mohou nastat a řádně tě poučit jak to zvládnout.. a pokud možno by se měl úmyslně snažit takovouto situaci během letu "vyhledat" a žákovi názorně předvést... Jestli že to takto proběhne tak min polovina situací které ty uvádíš jako stresové pak pro takového pilota stresové nejsou... V čem se lišíme je pohled na to kdo by takovéto rady měl žákovi dát...? Já rozhodně tvrdím, že zkušený a ostřílený INSTRUKTOR (pro plachtaře = přeletář a závodník..) nikoliv PSYCHOLOG .-) To jedině snad, že by to byl plachtař, přeletář, závodník a psycholog povoláním .-)) Ostatně se taky traduje KDO NEUMÍ TEN UČÍ .-) aspoň v "českém" školství .-) |
|