A v souvislosti s Goodyear letištěm mně napadá ještě jedna věc - sídlí tam společnosti, které dělají ruzné sborky/rozborky letadel, repainty, apod. Docela často tam lítají éra jako A340, B747 nebo DC10. A jak jejich přílet (za IFR samozřejmě) vypadá ? I když je publikovaná GPS procedura, v praxi letí většinou DCT KGYR, nahlásí se před vstupem do CTR, dostanou join downwind a na něm povolení k přistání Koukat na nějaký obludy jak se plácají po okruhu je nezapomenutelný zážitek...zvlášť když jste na tom okruhu taky v nějaké vrtulové chrchle a řídící se vás zeptá jestli jako opravdu ještě jednou touch and go za přistávající A340, nebo raději odlet do prostoru a návrat až se rozpustí wake ;o)
Ono když je pěkně....tak IFR vůbec nemusí být taková nuda jak to vypadá A dokonce i na Airbusu ! |
|