Teď si to neber osobně, já ani netvrdím a nikdy jsem netvrdil, že to je způsobené řídícím, ale to, jak jsi to tu ve třech bodech popsal, je názornou ukázkou toho, co česká letecká legislativa je schopná splichtit. Většina světa létá podle stejných základních pravidel, jenom ČR si dokáže dělat pakárnu sama sobě tím, že si něco dogmaticky vyloží, pak si to sama sobě vědeckoprávnicky dokáže, co může alibisticky zakáže a zaštítí se heslem, že se to všechno dělá pro bezpečnost nás všech protože ví, že si to pak sotva někdo dovolí napadnout... Ostatně tímto schématem se u nás řídí většina institucí.
Vždycky jsem třeba kňučel, když jsme letěli za krásného počasí kamsi do Německa, na ATISu dávali jižně od dráhy VFR provoz do tuším FL 65-75, a zatímco si těsně u letiště plachtaři lítali v klidu pětihodinovky, na dráhu sedala 767 Delty... Ale to prostě u nás nejde, protože a) b) c), odstavec 1. 4. 87b...
|
|