FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Externí zdroj napájení letadla Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Externí zdroj napájení letadla   23. 9. 2007 / 18:23
dandee
No nejak si tam zabudol na ten kyslik, lebo samotnym stlacenim vzduchu vo velkej vyske ti nevznikne dychatelna zmes. Takze ponukam trocha osvetlenia v tejto veci, konkretne ako je to u ruskych tryskacov:
Dovolim si vytiahnut zopar viet z prirucky MiG-21 UM:
O KYSLIKOVOM VYBAVENI:
....pretlak kysliku v dychacom a vzduchovom systeme je automaticky regulovany podla vysky letu.....

....do 12000 m je parcialny tlak kysliku udrzovany podla vysky letu automaticky sposobom zvysovania percentualneho objemu kysliku vo vdychovanej zmesi.

O PRETLAKOVANI KABINY:
....pretlakova kabina je vetraneho typu s privodom vzduchu od kompresoru motoru.Tlak v kabine je automaticky udrzovany regulatorom tlaku, ktory reguluje odpustanie vzduchu z pretlakovej kabiny.

....do vysky 2000 m regulator tlaku zabezpecuje volne vetranie kabin. Vo vyskach od 2000 m do 10000 m regulator zabezpecuje postupne zvacsovanie tlaku v kabine
na 0,3 kp/cm2, ktory zostava pri dalsom stupani staly. V pripade poruchy regulatoru tlaku je prebytok vzduchu z kabiny vypusteny cez poistny ventil do atmosfery.


Myslim,ze u ruskych dopravakov je to podobne.

 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ