Ale jinak abych byl objektivní, tak právě v závislosti na téhle poznámce bych se rád vrátil k tomu, na co tady zezačátku narážel David a ukázal proč je to takový problém, že se kvůli tomu musí brzdit odlety z LKPR.
Na relativně malém prostoru se potkává velké množství letadel - přílety do Prahy přes LANUX, odlety z Prahy přes LANUX, přílety do Vídně přes ASTUT a odlety z Vídně přes LANUX a DILIT. Přečtěte si pozorně výše uvedené, zjistíte, že tam máte celkem 5 různých směrů letu ale pouze tři body přes které ta letadla létají. Tenhle úzký prostor je navíc tísněn z obou stran TRAčky (se kterými vojáci ani nehnou) a ještě trať přes ASTUT je pouze kondicionální (naštěstí už vojáci prostory co tam jsou téměř nevyužívají). Vídeň má samozřejmě taky nějaké podmínky pro vstup letadel, takže ve výsledku se každý zásah dotkne obrovského množství partnerů a všichni se mu musí nějak přizpůsobit - proto není tak jednoduché vzít pravítko a nakreslit "nové čáry", kam se ta letadla vejdou. |
|