Jde hlavne o postupy.Jsme schopny zdvojnasobit provozo pokud bude paralelni draha.A ano- Frankfurt ma tech ridicih vic.Je to hlůavne ohromny letiste a o to jde.Ja treba dneska v 11 uz nemel kam co dat.Proste plny letiste uz ani 172ka by se tam nevesla.Navic nam ted zavreli L.A to musite uznat sami se pak dela tezko.Dneska se kvuli bource litala chvilku 31 a pristavalo letadlo ktery melo mit stojanku na jihu.Kdyby nezvladlo uvolnit na P a uvolnilo az na G tak bude cekat hodinu nez otocime drahu nebo nez se udela dost velka mezera aby mohl na drahu a uvolnit po P na jih.Je to proste neunosny stav.A z toho vznikaji ty problemy.U nas jsou narazove hodiny kdy se dela pres 50 pohybu za hodinu a spocitej si to sam kolik to je.To je kazdou minutu letadlo.Do toho das nejaky prulet protoze ti to proste nevyjde a mas hned plny vzdusny prostor..Uvedomte si ze porad sme APP Praha pro Ruzyn .Vodochody a Kbely jsou pro nas podruzne letiste.To znamena ze sice aerolinky usetri par korun za letistni poplatky ale trati statisice kdyz budou vyckavat nez se udela dira aby mohli na priblizeni do Vodochod....A nevim kdo to tam rikal ale 16km je sakra malo na to ze je to jen neco pre 7 majli.Kdyz minimum rozstupu je 5 mil.Pri rychlosti ktera pri vzletu je se nestihnes ani nadechnout a uz jdes brucet.....
Vsichni sme urcite priznivci letani.Ale nemusim mit prvni infarkt v 28.To fakt ne Sorry |
|