Mě vždycky baví číst jednoznačné teorie lidí, kteří jaksi nemají ani páru, o čem píšou, ale jejich teorie, někde doma - u stolu, "nemá chybu".
Teď si nám to tu pěkně narýsoval podle pravítka, tak snad už jen chybí, aby ses dal do kupy s tím blbem Topolánkem, ten tě dosadí do vedení ŘLP na post GŘ a můžeš tuhle akci - "kulový blesk" rozjet. "proběhne to rychle a energicky" - proto ten krycí název.
Jen bych trochu opravil tvoje teorie...Resp. ty řetězce. (proč ze mě vždycky musíš dělat blbce, mi vážně je záhadou)
Když nebudou LKVO či jiné letiště pro chartry, bude se provoz na LKPR zhušťovat a přerůstat smysluplné meze (tak to, se děje už teď) = to povede k přetížení stávajících ATC (taktéž, stávajíci stav) = budou se muset nabírat noví (děje se, ale to jistě víš, dvajrát ročně) = pokryje se nedostatek ATC až do úplného stropu kapacity LKPR.
Ona paralelní dráha, kterou ty tu zmiňuješ jen jaksi mimochodem a primárně počítáš s rozšířením do Vodochod, což z hlediska řízení letů s sebou přinese problémy, je klíčem toho všeho.. Momentální kapacita LKPR je cca 40 pohybů/hod. (ofiko). Neoficiálně byl loni rekord 53.. Nebo letos, už nevim.
Z oné paralelní dráhy a souvisejícím rozšíření parkovacích a odbavovacích ploch na LKPR, by se kapacita LKPR přibližně zdvojnásobila (čímž by se LKPR kapacitou za hodinu dostala na úroveň Mnichova apod.) . Podotknul bych taky, že s tou paralelní dráhou se počítá od 70. let minulého století, zatímco s Vodochody jako mez. letištěm se počítá necelý půl rok. To, že ta dráha ještě nestojí je diletantství státu, potažmo LePry a speciálně jejího managementu.
Co se týče lidí "zvenku", kteří by se sem měli nabrat, aby se to pokrylo.. - opravdu vtipné řešení - Čili bych to konkretizoval.. Obecně platí, že pracovní síla se přesouvá z východu na západ a ŘLP toho není výjimkou.. Už vidím třeba 50 Němců, jak jdou sem "škemrat" o práci. Když už pominu fakt, že se s nedostatkem ATC potýkají všude po Evropě. O kvalitě ATC na východ bych se radši nezmiňoval.. Občas k nám zavítají maníci z Bosny, Srbska, ale také soudruzi z Kazachstánu, Arménie atd. Mno.. To se nedá popsat slovy, to bys musel vidět/slyšet.
O úbytek provozu bych se nebál, bo už teď je LKPR přetížená, ale dokud bude o Prahu a Česko zájem mezi pacošema, tak aerolinky budou sice pyskovat, ale lítat budou furt, bo jim jde o vejvar.
Ale jinak, teorie ti jdou, tak to můžeš zkusit aplikovat v praxi.
Jestli mi rozumíš.. |
|