Hypoteticky - opravte mne pokud se mylim:
1) ja jsem ocekaval po vzoru US filmu ze v pripade letadla v nouzi se okamzite sebehne tym specialistu a ne ze se jeden ridici snazi zoufale komunikovat co to jde.
2) V takovem pripade bych ocekaval, ze alespon jednoho odbornika napadne ze "BLIZKOST ZEME" je hlasena primo raderem a tudiz je nezavisla na ostatnich udajich. A nekoho mozna napadne ze by stalo za to poslat okamzite stihacky aby zjistili stav. A nekoho mozna napadne ze vojenske radary (asi i civilni) urcuji vysku a nepapouskuji to co jim nabulikuje bulik.
3) pokud by letuska vzala kus rovnobezneho papiru a rtenkou namalovala na sklenici caru rovnobeznou se dnem, naplnila to po tu caru CocaColou a prilepila zvykackou na nejake vodorovne misto v kokpitu tak podle mne maji umely horizont kterem musi verit i kdyby nechteli. Vedi naklony, stoupani, klesani. Mozna ne presne a urcite priblizne.
Do startu te 707 by se udrzeli ve vzduchu.
Secteno, podtrzeno - v mem soukromem pohledu hlavni vinu za katastrofalni dusledek prehlednuti tech pasek nese vez protoze nebyla schopna pilotum pomoci a poradit. To ze oni nevedeli v te situaci kolik bije a nedokazali rozumne uvazovat je jasne. Pomoci jim meli jini.
Muj nazor.
Leos
|
|