no jo, a vratit sa k tomu horizontu, ved mali tam analogovy umely horizont ktory je autonomny, nieje zavisli na pocitaci, a uz aspon podla toho mohli vidiet ci stupaju, alebo klesaju, rovnako tam je analogovy kompas, ktory sice moze vdaka vyskovemu vetru ukazovat urcite odchylky, ale to zavisi od rychlosti a smeru vetra, na zakladnu navigaciu sa to pouzit da...
Dalsia vec je skor otazka, osobne si myslim ze ATC mal vediet priblizne zistit ich rychlost z primarneho radaru a nie len zo sekundaru, z primaru by sa mala dat vycitat rychlost stroja, aspon priblizna. V dokumente sa hovorilo ze ATC nevedel ako sa spravat pri vynimocnych situaciach, ako toto mi nejak tiez nejde do hlavy. Dalsia vec je ze pilot, aspon podla dokumentu bol vzdy v kontakte s poziciou TWR, ktore nieje predpokladam vybavena technicky na podobne sluzby...
Dalej mi nejak nejde do hlavy to ze az po 20tich minutach zaziadali o pomoc nejake ine lietadlo, neviem, ale zda sa mi to cele divne, ale pilot o to mohol, resp. mozno musel poziadat aj skor, ale zasa nepozname predpisy ktore vtedy panovali v Peru.
Co sa tyka prevedenia, toto sa mi zdala byt naslabsia cast, ci uz preklad (V2) ale aj tym kokpitom.
Aspon tolko moj nazor.
Peto |
|