moj nazor na tvoj post sa plne stotznuje s tym, co napisal david..
ja len (nie provokacne,ale faktograficky) dodam tolko, ze reakciu na zodpovedne plnenie ukonov a predpisov v ramci vzdusnych sil sme mali moznost vidiet 19.1.2006...
spolocnost si nedovoli do lietadla posadit niekoho, o kom by nebol sefpilot, examinator a sef typu 100% presvedceny, ze je pripraveny na riesenie zavady, ktora sa moze vyskytnut v prevadzke..
rusky pristup sme taktiez mohli vidiet v juli 2002 nad Bodamskym jazerom, kedy to bola prave ruska posadka,ktora neuposluchla TACAS warning...
taktiez Tu-154, myslim ze to bola letecka spolocnost PLUKOVO?? ak nie, opravte ma - kapitan sa rozhodol nadletiet CAT a dostal sa do coffin corneru..
...a mozeme pokracovat...
sucasne postupy pre dopravne lietadla su naozaj vysoko prespekulovane odbornikmi z tej-ktorej oblasti, preto je ako david povedal, tvoj strach naozaj neopodstatneny..
|
|