PITOT HEAT - PITOT trubice -> spravne - jedna sa o aktivovanie elektrickeho vyhrevneho teliaeska vo vnutri pitotovej trubice. namraza sa v okoli pitotovej trubice moze tvorit aj napriek tomu, ze nie su predpovedane podmienky pre tvorbu namrazy. dovodom je vlemi rychle prudenie v zuzenom priereze -> diferencie tlakov.
STALL WARN HEAT - výhřev nějakého zařízení? -> je to ohrev snimaca statickeho tlaku, z ktoreho sa pristrojovo nasledne urcuje padova rychlost. je umiestneny pod kridlom blizko nabeznej hrany (zliny rady 40 to maju na lavom kridle zo spodu, cenny 15x, 17x a 18x to maju na nabeznej hrane laveho kridla). za letu ma prud vzduchu ovela vacsi tlak, ako prud vzduchu na hornej strane -> t.j. vznika vztlak. akonahle tento vztlak klesne pod urcitu nominalnu hranicu, pripadne sa pohybuje smerom k vakuu, tak sa zopne zvukova signalizacia - to je vyhrievanie tohoto snimaca.
PROP - ochrana vrtulí (asi líh) - lieh, pripadne gumenne nafukovacie goodriche, elektronicke vyhrievanie a pod.
WSHLD - výhřev předního skla? -> ano, vyhrievanie predneho skla kabiny
SURFACE - povrch (asi křídla)? -> nemusi to byt zrovna kridlo, ale spravidla su to plochy, ktore sa podielaju na vytvarani vztlaku. IMHO je to povrch trupu v okoli pohyblivych jednotiek - klapky, kridelka, smerovka,... |
|