FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Námraza Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Námraza   2. 12. 2006 / 16:20
milan
PITOT HEAT - PITOT trubice -> spravne - jedna sa o aktivovanie elektrickeho vyhrevneho teliaeska vo vnutri pitotovej trubice. namraza sa v okoli pitotovej trubice moze tvorit aj napriek tomu, ze nie su predpovedane podmienky pre tvorbu namrazy. dovodom je vlemi rychle prudenie v zuzenom priereze -> diferencie tlakov.

STALL WARN HEAT - výhřev nějakého zařízení? -> je to ohrev snimaca statickeho tlaku, z ktoreho sa pristrojovo nasledne urcuje padova rychlost. je umiestneny pod kridlom blizko nabeznej hrany (zliny rady 40 to maju na lavom kridle zo spodu, cenny 15x, 17x a 18x to maju na nabeznej hrane laveho kridla). za letu ma prud vzduchu ovela vacsi tlak, ako prud vzduchu na hornej strane -> t.j. vznika vztlak. akonahle tento vztlak klesne pod urcitu nominalnu hranicu, pripadne sa pohybuje smerom k vakuu, tak sa zopne zvukova signalizacia - to je vyhrievanie tohoto snimaca.

PROP - ochrana vrtulí (asi líh) - lieh, pripadne gumenne nafukovacie goodriche, elektronicke vyhrievanie a pod.

WSHLD - výhřev předního skla? -> ano, vyhrievanie predneho skla kabiny
SURFACE - povrch (asi křídla)? -> nemusi to byt zrovna kridlo, ale spravidla su to plochy, ktore sa podielaju na vytvarani vztlaku. IMHO je to povrch trupu v okoli pohyblivych jednotiek - klapky, kridelka, smerovka,...
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ