No z pohledu towernika který měl nad sebou Matese a viděl celej jeho provoz,tak to bylo hodně zajímavé,co se týče pilotů při odletech,tak bych řekl,že nebyl něják velký probém,až na to,že jsem měl dva přílety a mezi ně jsem chtěl dát jednu Bohemku,tak jsem mu dal Behind landing traffic line up rwy atd...no jenomže on něják tomu asi nerozuměl asi,tak jsem mu to po chvili zrušil,a dal mu zase holdshot rwy,protože tím,že se neozýval,tak prošvihl ten ideální čas pro odlet a musel vyčkávat.Bohužel on vstopuli sám na rwy,zatím co ero bylo na finale,tak jsem mu teda dal to immidiatly znovu,i když to bylo na hraně všech regulí,protože to sice stihnul odlepit před příletem,ale myslím,že ten borec co přilétaval měl už vše připravený na GA,a já byl taky připraven mu do GA dát,ale nakonec se to něják vystříbřilo,a vše dopadlo dobře.
Další probémy nastaly,když pilot nevyklidil při příletu po C,tak musel přes E,protože FOXTROT byl zavřenej mezi rwy13 a pojížděci L,takže fráze"taxi to holdshot of rwy06 via taxiway E,F,D a zpět na vyčkavací a kousek přejet po rwy a z5 na limu...Což byl celkem probém,je asi fakt,že je to složitější pojíždění,hlavně pro zajraniční piloty,ale ti jak jsem jim řekl tuhle frázi,se radši hrdinsky odpojily,pokud jim nespadla FSka po vyklizení což se mi nezdá,potom jak včeci přistáli,tak se to uklidnilo.
No a co se dělo jak se kluci vraceli domů,tak to myslím,že není třeba rozepisovat dál,protože to Mates popsal uplně přesně,a za radarama bylo ten večer hodně veselo a byl jsem rád,jak jsem si večer šel lehnout a usl jako hřebík.Jinak bych chtěl poděkovat LS že za mě zaskočil když jsem musel odejít a občas mi helpnul...
Toť vše z pohledu LKPR_TWR.. |
|