Můj dojem ? Den blbec .
Cestou do Kodaně jsem se málem srazil už nad HDO s BHA576, ten immediate turn o 60 stupňů byla parádní vychytávka . V polovině cesty nad Bratwurstžroutama se začaly řešit problémy s radarem, frekvence byla zahuštěna ploynulou konverzací v němčině. Přiblížení na EKCH bylo bez problémů, po opuštění rwy mi spadnul sim.
Cesta zpátky jsme začali prakticky společně se Seržem a ještě TVS57 (myslím). Povedlo se mi Bulíka zvednout ještě dřív, než jsem dojel na práh dráhy . Danské řídící hodnotím sum sumárum velice kladně. Sranda začala až u Švédů, kteří mě při opouštění jejich FIRu bůhví proč ladili na UNICOM, aby mne o třicet vteřin později po chatu naháněla Warszawa radar. Polsko je země klidná a mírumilovná, nic zvláštního se tam nedělo, škoda, že mezi mnou a LKAA byl ještě Berlín (BTW nechápu, jakto že jsme letěli až na hranice na berlínské frekvenci). Berlínský řídící vysílal do etéru pouze vzdychy "Ech" "Och" "Uch" "My radar is broken" "Ungh" "No radar contact" a celé to bylo pospojované plynulou němčinou.
Na LKAA_Filip_CTR jsem se tedy ladil sám. A tady začala nejvtipnější část mé cesty. Nějak jsem si popletl clearance limity a vzhledem k tomu, že mi Filip nestihl, nebo prostě zatím nemohl dát STAR od HDO, začal jsem vesele vyčkávat nad Hermsdorfem. Po vcelku překvapivém "negative, continue STAR HDO1S" (a ještě překvapivějším "já ti utrhnu hlavu....") jsem byl přelazen na LKPR_Mates_APP, poprvé.
Matej zněl veeeelmi popdrážděně. Vzhledem k tomu, co se na frekvenci dělo, se ani nedivím. Rozumět mu bylo všechno, a proč 90 procent pilotů odpovídá "ERRRRRrrrrr Say Again" nechápu (buď lítáme english, a umíme to, nebe czech, že ). Krásně jsem proplul TMAčkem, mno a nebýt věty "intercept LLZ from the left" bych to bylo úplně skvělé. Ale to bych to nebyl já. Jakmile mi prošel paprsek LLZ zleva doprava letadlem, zahlásil jsem "unable to intercept from left"...."why ? You are now intercepting from left"...."cože ? ne, vždyť jsem to přelít"....."prosimtě, zkontroluj si ruce, levá je ta druhá pravá"...."hmmmm..aha". No tak nic.Alespoň měl lepší náladu a hned se mu řídilo líp ).
Tím končí veselá část mého letu. Těsně před MM se mi nepovedlo otevřít podvozek, dal jsem si go around, pak mi vypadly oba motory, pak jsem dopadl na dráhu a plynulým, prekticky nezpomaleným pohybem vyklouzal za letiště.
Tím končím zamyšlení na včerejším Eventem, když už nic, povedlo se mi obveselit pár lidí za radarem a ještě dloouho potom si o tom vyprávěli a až se mě jejich děti budou ptát, která levá je ta druhá pravá, nebudu se divit.
|
|