No, hezky napsáno..)) Abych tě uklidnil, nejsi sám, kdo měl včera den blbec...
Udělal jsem tam takovejch bot, až to nebylo hezký... Odletu z LKKV na VOZ, jsem nejprve přeslechl špatný readback a poté se mi ho podařilo poslat přesně na opačnou stranu, než jsem zamýšlel.. Nějak jsem si nestačil proštudovat nové mapy, takže jsem přílety pravděpodobně klesal do prostorů, které nebyly moje.. (Nebýt rýpala LS, tak bych si toho asi ani nevšimnul) Popřitom jsem se bavil tím, jak to tam ten "šikovnej" němec sráží poblíž hranic. Nejprve tebe s Gustavem a pak ještě asi dvě další éra... Výpadky radaru byly, to můžu potvrdit, ale je mi záhadou, proč, mi mizelo jen jedno, dvě éra..? Na dost dlouhou dobu mi zmizel KLM270, kterého jsem velmi zručně odřídil procedurálně... Celej provoz bych asi řídit procedurálně nechtěl, přesně jak si psal, byli piloti, co i základní příkazy nebyli schopni zopakovat na první pokus..
No a k tomu závěru... Nejprve se mi vrátila AEA738, alias Mafra, s poruchou navigace, a to měl už být pro mě signál, že se dnes stane (resp. včera), něco podivnýho...
Můžu tě ubezpečit, že kdyby měl ten výtečník, o kterým si psal, s těma readbackama, ještě jeden takovej, jako měl všechny před tím, už jsem byl rozhodnutej, že ho vyndám z ILSu a pošlu na opačnej konec TMA, abych nejprve posadil ty, co to umějí..
Naštěstí jsem to neudělal, protože ty si pak šel do průletu a následně si žádal full emergency, za tebou šel SASák, kterej si dal taky kolečko, protože buď nechytnul TWR, nebo já nevim... Každopádně se mi neohlásil, za chvíli nastavil 7600 a ačkoliv jsem ho na TS viděl, tak na moje "if you read me, squawk ident" nereagoval. Do toho mi serž, kterej si pravidelně nakládá málo paliva nahlásil, že má palivo tak na 30 minut letu (vyčákaval nad Rasimem kvůli nouzi), což jsem myslel, že mu asi v tu chvíli zakroutim krkem. SASík si pak doletěl na NER, udělal jedno celý kolo, pak nějakej hybrid a šel vesele do ILS. Zrovna ve chvíli, kdy po prvním kolečku nad NER začal točit druhý, jsem se naštval (myslel jsem si, že tam bude asi točit do aleluja), Serže jsem vyndal z holdu a poslal na přiblížení... Jenže SAS ten druhej hold nedotočil a začal přiblížení, podle hodně divný procedury... No, prostě došlo k tomu, že letadlo se ztrátou spojení mělo před sebou další éro v ILSu. Ač nerad, Serže jsem poslal z ILSu pryč a koukal jsem, co provede SAS. Asi opět nenavázal spojení na TWR a i přesto, že zalítnul COMFAIL proceduru, nesednul a udělal další průlet. Hned za ním jsem poslal Serže. Nakonec se z oboustranný ztráty spojení stala jednostranná, protože SASák konečně aspoň mohl poslouchat, co říkám, takže všechno potvrzoval squawk identem. Do toho jsem ještě zapomněl říct, že se dvěma pilotům nepovedlo naladit mojí freq., takže je měl Marky u sebe a nějak tak jsme to společně ukočírovali...
Přišlo mi to teda hodně náhod najednou a doufám, že se mi povede zjistit, která "dobrá" duše v tom měla prsty.. |
|