Ja bych k tomu jenom dodal nasledujici a stale se tu opakujici: PILOTI CTETE POZORNE ATIS, AT NEJSTE ZAKOCENI!!!! Co tim myslim? Jednak (u zahranicnich pilotu to pochopim, ale u ceskych?!?) kdyz je v ATISu uvedeno VACATE VIA C or E, tak to asi nejake opodstatneni ma (zdravim BHA105) - nasledne pojizdeni pres D, F bylo uz zvladnute.
Dalsi pilot (zdravim Gustave) uvolni tentokrat na E, ale kdyz dostane pojizdet do blizkosti drahy 06 pres E, F, D s instrukci, aby dal prednost provozu pojizdejicimu zleva doprava po pojezdove F, tak to neznamena, ze mu dam prednost a uhnu to za nim, ale pojedu podle instrukci kam jsem to dostal, tedy do blizkosti drahy, ale na D
Pote co jsme zjistili, ze draha 13 je pouzitelna pro pojizdeni, rozhodli jsme, ze se bude pojizdet pres F, drahu 13 s uvolnenim na P a nasledne L, opet nekteri piloti zabodovali (CSA138), ktera dostala pojizdet pres F, drahu 13, P, L... se rozhodla, ze proste pojede po F, pres drahu 13 dale po F...
Musim, ale uznat, ze vetsina pilotu pojizdela jak mela a vse se zvladlo - dokonce i cizinci meli obcas zajimave AFD data, kdy uvolnili na D (meli ji nekde mezi D a E), nasledne dostali pres E, po draze 06 a uvolnit na L, tak na L tentokrat uvolnili presne, ale zase dostali pres G, kde opet uhnuli brzy a pojizdeli nam po stojankach a trave, takze jak je videt, vznikaji nove AFD data, nebo ma nekdo LKPR z budoucnosti
Jeste bych chtel upozornit piloty: pokud provadim TCAS descend nebo TCAS climb, neznamena to, ze za to trhnu a budu stoupat/klesat 5000ft/min o tri hladiny, ale normalnim ratem sklesam o cca 500ft...bohate to staci na vykrizovani, po minuti konfliktniho provozu opet nastoupu zpet do cestovni FL. Co se tyce ATCho, tak pouze oznamim: "TCAS CLIMB nebo TCAS DESCEND" a je to vse - v tomto pripade ma TCAS prednost pred instrukcemi od ATCho - vzpomenme na Svycary, tam jeden poslechl TCAS druhy ATCho a jak to dopadlo...Nezapomente, ze TCAS vam da nejprve TA a nasledne az RA, takze mate dostatek casu na zareagovani |
|