To opravdu nevím, jak jsi to dokázal. Mi ta kráva lítá opravdu jako kráva. Blbě. Zlatý PMDG. Při MTOW jsem na LKPR rád že mám rotate ještě před E taxiway. Rozběh z pozice na brzdách a již s plným výkonem jsem kolem C taxiway ještě pod 80 kt. Tohle není letadlo, tohle je opravdu kráva. Ano je to těžké éro na vzlet, ale tohle není chování jako reál letadla. Tomuhle říkám "zprzněný" model a jeho dynamika. Mluvím o Level-D 767. S prázdnou mašinou sice uvolním po C taxiway, autobrakes 3, ale to je úplně prázdná a jen cca 10 tun paliva, aby se to líp chovalo.
S PMDG po B taxiway uvolníš s plochým přistáním, jednu červenou pod glide, minimální rychlost na přiblížení, max. autobrakes. To mám vyzkoušeno, jde to. S 767 - ukaž. |
|