Tak jsme teda hromadně nedopadli. Startovali jsme tři, do LOVV_FIR jsme vlétli jen dva (RTV357+OKYGA). Prakticky všechny příkazy byly konfliktní ). Začněme sestupem. Byl jsem první ve FL110, kousek za mnou OKYGA FL90 myslím, nebo 100. Dostal jsem descent to 4000 dct WGM (dost o hubu s Airbusem v zádech). Cca v době, kdy jsem míjel FL60, dostal OKYGA naprosto stejný příkaz, dct WGM desc 4000. Ničím zajištěný rozestup, rejty, výšky, rychlosti nic... Poté jsem dostal povolení do ILS jako první, bohužel kousek za mnou dostal OKYGA naprosto stejný příkaz. Kouknu, vidím 3,7 majlí rozestup, opět bez jakkoliv hlídaných rychlostí. Vzhledem k mému B736 a A320 za mnou se rozestup začal rapidně zmenšovat a na frekvenci se objevil příkaz OKYGA turn right 340 for ILS rwy 34....zajímavé docela by mne zajímalo, jak často to v LOWW praktikují, usadit se, a zase vyletět .
Tím jsem asi vyčerpal své postřehy tohoto letu. Za 15 minut letu, z toho 10 minut komunikace s LOVV_CTR mi to přijde jako hooodně moc nesmyslů na vyhození i z C2 Exam.
...Wind čvacht.... |
|