Ahoj, tak za prvé by mě zajímalo, jestli sis na IVAE nezjistil, kdo že to tam vlastně seděl na LOVV_CTR... Sice je Dieter Salzl exot, ale nepřijde mi, že by dokázal třikrát po sobě zapomenout vydat povolení na LLZ/DME... To musel bejt nějakej amatér s S3, nebo tak nějak.
Teď k tomu, co popisuješ. Jestli ti řekl, "turn left 360 degrees", tak je idiot on, protože takhle ve frazeoulogii není popsána ani jedna zatáčka... Buď ti měl říct, "make 360 to the left", nebo "turn left, heading 360". To, že si zareagoval, jak si zareagoval, bych nebral jako tvojí chybu a už vůbec by mě nenapadlo se za ní omouvat. Na druhou stranu je pravda, pokud si nejsi jistej, co tím chtěl básník říci, měl si se zeptat... V tom bych viděl chybu na tvojí straně...
Na třikrát přeletěnej LLZ... Pokud si opravdu nedostal ani jednou povolení pro LLZ/DME app, měl ses už když si viděl, že se znovu blížíš k LLZ a opět bez povolení, zeptat. Ale hrubá chyba byla opět na straně ATC. Tvojí povinností to nejni. Jen ti to ušetří čas a evidentně i pár nervových buněk.. V případě, že ti na poslední chvíli povolil vizual, já tam sedět, tak bych mu řekl, že jsem unable a že žádám jiný instrukce... Neboj se ozvat. Ty seš pilot a za bezpečné provedení letu zodpovídáš ty. Takže je na tobě, jestli se rozhodneš do toho jít, nebo ne. Já bych mu ten vizuál nevzal už jen z principu...
No a pokud rozumíš německy, tak si měl po těch jejích posměšcích jim něco pikantního (ne vulgárního) říct po jejich, aby si uvědomili, že se tohle nedělá... Když už chtějí drbat, můžou po chatu...
Mám nalítáno na IVAO 300 hodin a z toho poměrně velkou část v Německu. A jestli tě to uklidní, tak drtivá většina německých pilotů, co jsem tak slyšel na frekvenci a viděl z okýnka, lítat neumí.. No a s ATC je to ještě horší... |
|