Nedovedu si představit problém, který popisuješ. Když dám "3. osu" joye (ať pootočením rukojeti, pootočením kolečka vzadu - nebo vyšlápnutím pedálu s potenciometrem - to je stejné) - simuluju výchylku kormidla do určitého směru o utčitý úhel. Tím uvedu do zatáčky. Aby byla zatáčka "pravidelná" (=ustálená - o konstatním poloměru) musím trochu vrátit výchylku zpět. Když pak vrátím ovladač kormidla (rukojeť - kolečko - pedály) zpět do neutrálu (doprostředka) - výsledkem je kormidlo s nulovou výchylkou -a podle další konfigurace éro letí rovně - po tečně z této zatáčky. Tak to alespoň funguje v reálu - ale taky u mne doma na FS 2K2 (mám jednoduché pedály konektorem naroubované do joysticku za 600,- Kč a šlape to PER-FEKT-NĚ).
Problém ale možná je, že nestandardní ovladač (rotace v ose joysticku nebo kolečko vzadu na joysticku) člověk při vracení nedá automaticky do "neutrálu" - ale více či méně víc anebo míň, ale ne na skutečnou nulu. Pak to letí jinam.
Podobně funguje "mouse as a joystick", kdy cesta myší je přímo úměrná intenzitě výchylky krmidla (proporcionálně) a je velice obtížné se vrátit zpátky na "nulovou výchylku kormidla". |
|