Díky všem za zprávy.
Tak jsem se k tomu včera na chvíli dostal. Na to, jak stařičké GPU mám, FPS je stabilnější. Stíny mám na minimum, takže tam zlepšení moc nevidím, ale zlepšení v počasí jsem si všiml.
Věc, které jsem si všiml hned byla, že voda není průhledná a tudíž textury na ortu končí na břehu i u krásných pláží na Mallorce, Menorce, Ibize, atd atd.
Orto nicméně aktualizovat nebudu a ani by to nepomohlo.
Ale co pomůže, bude čas .
Už jsem stihl napsat Michaelovy z LR a odpověď byla jednoduchá. XPL 11 a XPL 12.0 - 12.09 měly křišťálově čistou vodu a všude bylo vidět až na dno, proto mě to fungovalo bez problému. Textura byla na dně a ne součást vody jako ortho4xp.
Takže momentálně otho4xp funguje (textura je na hladině)
XPL 12.1 má novou technologii a využívá zákal vody dle oblastí, takže dno není vidět.
Michael mě však ujistil, že vše bude opět fungovat ale zřejmě ne v xpl 12.1. Je na tom spousta práce a voda bude mít průhlednost jak je tomu přibližně v reálném světě podle oblasti a hloubky.
|
|