No tak si přečti na odkazu k čemu se to používá.
Ještě jednou, část scény se může na grafice počítat v jiném, typicky menším rozlišení. Příklad máš 4k monitor a negeneruje se celý obraz v 4k, ale třeba okraje nebo místo které není příliš detailní, se bude generovat jen ve FHD rozlišení, takže se při zobrazení na 4k monitoru zvětší, což může znamenat že to místo bude rozmazané a ta funkce slouží k tomu aby ty části obrazu generované v nižším rozlišení doostřila.
V jednom článku spojili RCAS jen s doostřováním ground shadows. Což dává smysl, protože v rámci optimalizací se stíny často generují ve výrazně nižších rozlišeních a pak se zvětšují.
Pokud ten článek nekecal, tak pokud nemáš vykreslování stínů na zemi zapnuté (a čekal bych to i u SSAO) tak rozdíl nemůžeš vidět, protže tam žádný nebude, zapni si to a pokud budeš hledat v těch ground shadouws, tak rozdíl poznat můžeš. |
|