FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane 12.1 Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane 12.1   16. 5. 2024 / 15:21
JirkaK
No tak si přečti na odkazu k čemu se to používá.

Ještě jednou, část scény se může na grafice počítat v jiném, typicky menším rozlišení. Příklad máš 4k monitor a negeneruje se celý obraz v 4k, ale třeba okraje nebo místo které není příliš detailní, se bude generovat jen ve FHD rozlišení, takže se při zobrazení na 4k monitoru zvětší, což může znamenat že to místo bude rozmazané a ta funkce slouží k tomu aby ty části obrazu generované v nižším rozlišení doostřila.

V jednom článku spojili RCAS jen s doostřováním ground shadows. Což dává smysl, protože v rámci optimalizací se stíny často generují ve výrazně nižších rozlišeních a pak se zvětšují.

Pokud ten článek nekecal, tak pokud nemáš vykreslování stínů na zemi zapnuté (a čekal bych to i u SSAO) tak rozdíl nemůžeš vidět, protže tam žádný nebude, zapni si to a pokud budeš hledat v těch ground shadouws, tak rozdíl poznat můžeš.
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ