FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane 12.1 Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane 12.1   16. 5. 2024 / 14:03
JirkaK
Šoupátko je AMD Fidelity CAS, je to v kdejaké hře.

Dnes je normální že se používá dynamické rozlišení, tzn. ne vždy a ne vše se renderuje v nativním rozlišení, ale v nižším, což logiky šetří výkon, obvykle se tak renderují části scén, které nejsou ve focusu uživatele, nebo nepotřebují nutně nejvyšší detail.

Ten upscale samozřejmě degraduje kvalitu a maže ty části obraz, které jsou renderované v horší kvalitě, sharpening má za úkol ty místa doostřit


https://gpuopen.com/fidelityfx-cas/ hlavně ten příklad s měsícem je na první pohled zcela jasně viditelný rozdíl s a bez.

Dynamické renderování je absolutní must have na konzolích. Tam má vývojář frame budget a pokud se do něj vygenerování framu nevejde, tak se zmenšuje rendering resolution a následně upscaluje. Většina her na konzolích na 4k rozlišení reálně renderuje něco mezi 1440p až 2160p, podle situace.

A i když za tím stojí AMD, tak je to open source a nepotřebuje žádný speciální SW, takže to běhá na AMD, NVIDIA, Intel, Apple, Qualcomm, Mediatek grafikách...
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ