3,1 GB dat, co jsem pozoroval tak to kopírovalo: letadla, vodu, hlasy pilotů a řídících, scenery assety, nějaké dll knihovny, nové shadery, global airport scenerky a nové pozadí menu.
Nového pozadí menu si člověk asi všimne nejdříve, Austinova chlouba byla nahražena 738.
V settings přibyl nový posuvník. Škarohlídi co si mysleli, že LR vyřeší AA stejnou metodou jako to dělá komunita přes settings.txt sloučením FXAA a MSAA, se spletli. AA posuvník je stejný, přibyl nový, jimž se řídí vyhlazování hran a zachovává ostrost malého písma.
Dal jsem vše na max a proletěl se z LKTB na Prygl EC135. XPL hlásil chybu v X-Europe overlay, ale zobrazuje. X-Europe byl vždy celkem error log fest - koukal jsem co XP12.1 vadí tak moc, že háže chybu a jsou to nějaké fasády. Předpokládám, že Armin do pár dnů či týdnů vydá update. Double nody a chybné mip mapy u DDS textur už jsou celkem evergreen. DDS chyby jsou i starších českých scenerek.
Fps mi běhalo v rozmezí 25-35, vizuál se subjektivně zlepšil. Hlavně tedy objekty letiště, ty už mají ostré hrany bez manuálního zásahu do settings.txt. Problém stále dělají dálnice, kde je při nízkém letu těch čar k zobrazení a vyhlazení asi nějak více. Na Prygl jsem letěl schválně a bohužel zklamání - to nepřirozené zrcadlení ve vodní hladině rozšuměné vlnama zůstalo.
Jukl jsem i na svoje scenerky LKFR a LKHN - jestli už se do release dostaly ty upravené travnaté assety na které jsme přišli při testování tvého ortha a Artoo nám dával vědět, že to už opravoval a pushnul k release. Budu na to muset mrknou znovu ve WEDu, protože na LKFR pořád nemám travnaté polygony nad orthem, ale přechodové lajny s trávou už jsou vidět. Na LKHN pro změnu vidím překrytí travnatými polygony, ale nevidím linky. Předpokládám, že to už je OK a chyba bude někde na mé straně. Snad o víkendu.
Další věc co si roky upravujeme v settings.txt je velikost textury stínů v kokpitu - tohle jsem bohužel zatím nezkoušel. Mám to v to-do listu - dopravák, den, hezké počasí. |
|