Ahoj Karle,
Došel jsem na to včera - je to specifický problém "CE" verze. Na volnoběh je přemotorovaná a brzdy se chovají jako by byly nefunkční. 2x jsem dopadl přesně jako ty - nebyl jsem schopen to posadit na 3,5km dlouhou dráhu a ubrzdit. Komunikuji teď s Tronovem, protože jeho verze zase kolem 1h po spuštění způsobuje CTD. On si myslel, že to je specifický problém OpenAL na Linuxu, ale není. Teď připravuje na zkoušku b3 verzi, ve které chce úplně odstranit ten šifrovaný modul KLN90B, protože se domnívá, že to dělá on - na základě nějaké vzpomínky z vývoje Tu-154M.
Já jsem mu za včerejšek a dnešek přeložil ten jeho Ruský checklist do Angličtiny. Tak další verze by už mohla vyjít i s mým checklistem. Start z RU-19 už mám odzkoušený, teď jdu na testování procedury start z GPU. Já raději oželím vizuál, hlavně že se s tím bude dát přistát a ubrzdit to. Věřím, že Tronov má větší šanci to dotáhnout. Snažil jsme se je dát dohromady, oni byli kdysi jeden tým, ale v květnu se prý šíleně pohádali a nynější stav je "nesmiřitelná válka". Tronov se nechce moc odchylovat od původní Felisovy verze - chce ji jen zprovoznit v XP11 jako to udělal Ekr s Minsovou Mi-2. Autor "CE" verze chce v podstatě kus po kusu předělat celé letadlo, což je možná moc velké sousto i když nakousnul ho už solidně. |
|