Pustil jsem se do překládání Tronovova automatického checklistu do Angličtiny a s dalšími hodinami které jsem strávil nad těmito dvěmi éry mám nějaké nové poznatky resp. problémy:
"CE" verze má tendenci se v nějaký okamžik vypraporovat. Vzpomínám, že to byl ale při delším letu problém i u původní Parshukovy verze, dodnes vidím jak mi při letu z Herringsdorfu vypraporovala oba motory a já plachtil těsně před LKMT a nakonec s tím sedal pár kilometrů od letiště do pole.
- Nastavil jsem si kdysi u An-24 pohledy na Num1 až Num9 - ať to teď nemusím dělat znovu, tak jsem si to zkopíroval do An24*_prefs.txt u obou verzí, u Tronova není problém, ale jak má "CE" verze přemodelovaný ten kokpit, tak tam jsou pohledy mimo.
"Tronov" verze - po cca hodině tohle éro způsobí CTD. Možná to je kombinace s některým z mých pluginů, ale XP11 mi naposledy padl ani nepamatuju. Dnes při překládání checklistu 3x. Log je prázdný, jako by XP11 byl ukončen korektně, takže vůbec nevím, kde problém vězí.
- Nějak se mi práce protáhly do noci a za okny letadla se setmělo, no a musím říct, že Tronovovi nefunguje vůbec osvětlení kabiny. On sice na svém support vlákně varuje, že ENG patch může "rozbít" noční osvětlení, tak to ještě budu muset nahodit v RU verzi a extra vyzkoušet.
Mezitím mě pobavil jeden diskutér na support vlákně Tronova, který prohlásil, že tohle éro bylo naprosto nadčasové v době XP9 což už je deset let zpět a poslal Parshukova, Airbuse A340-642 i Tronova do prdele s tím, že už mají nechat marné snahy a nechat ho ležet v digitálním hrobě a nekazit mu vzpomínky na dobu kdy vše fungovalo jak má.
To éro je ale i na dnešní poměry hodně slušně udělané, má takovou správnou "oldtimer" atmosféru a víkend s ním jsem si užil více než s většinou "Glass Cockpitů". |
|