Díky. Potěší.
Jinak "CE" tým slíbil, že bude pokračovat v práci a už se našli 3 dobrovolníci co překopávají textury z Azbuky do Angličtiny. Není to jednoduché, protože na každé textuře jsou desítky a někde i stovky nápisů, pak je potřeba udělat i normálovou verzi když už se kluci pustili do toho PBR. No a pak ještě dvě textury pro noční variantu (červené a bílé nasvícení interiéru).
Oleg Tronov na "Tronov" verzi momentálně usilovně hledá co působí CTD. To taky není lehké, protože XP se sesype v pikovteřině a bohužel nezaloguje co mu vadilo. Situaci komplikuje to, že k CTD dochází v časovém intervalu 1-2h od spuštění simulace. Oleg se domníval, že za to může KLN90b - tak jí úplně vypral a nechal jen GNS430, testovací let streamoval jist si úspěchem. CTD krátce před druhou hodinou letu v přímém přenosu zrovna když si k kokpitu odskočil na záchod před TOD úkony.
Já se domníval, že to působí zase GNS430 tak jsem včera zkoušel vyhodit jak KLN tak GNS a udělat LKMT-EHAM jen na VOR-VOR navigaci. Už jsem byl z FL120 vyklesaný pod 5000ft když mi to taky padlo.
Mám obě verze, když chci letět dlouhý let, nebo v noci - beru "CE", ale více mě baví "Tronov" ten automatický checklist je parádní fíčura a více se mi pozdává i chování letadla na zemi i ve vzduchu. Sere mě, že ty dva už dohromady asi nikdo nedostane.
Jinak včera večer jsem ještě předělal grafiku menu do Angličtiny.
Možno sosnout zde:
https://drive.google.com/file/d/1IVcnFaqjaEE1fK3XbvWe1sTKf_WrmahH/view?usp=sharing |
|