FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Normálové NML textury pro X-plane Jeden příspěvek | Celý strom
Normálové NML textury pro X-plane   17. 11. 2018 / 19:48
Willhelm   
Děkuji Petře za oba příspěvky k tématu. Ušetří mi to asi dost dalšího času a pokusů s NvidiaPluginem. I když už mám vyzkoušeny snad všechny možnosti. Na tu fintu s targou bych asi sám nikdy nedošel, vyzkouším stejně jako ten postup z černobílé textury pomocí xNormal.
Jakožto negrafik bych si na ruční tvorbu normálové mapy netroufnul.
Nedávno jsem v developerské sekci org fóra narazil na rok starou řekněme konstruktivní kritiku vývojářů, kteří málo využívají podporované funkce XP. Jako po dvou dnech marného snažení už trochu chápu proč asi. Idea jednoduchá, když se to dobře použije má to skvělý výsledek, ale z nuly a pro laika to tak snadné není.
Ještě zkusím nainstalovat gimp a zkusit to ještě v něm pomocí tohodle pluginu:
https://code.google.com/archive/p/gimp-normalmap/
Pokud se doberu nějakého rozumného výsledku, hodím to pak sem pro podobně postižené kutily, co je nebaví v XP jen lítat ale chtějí i něco tvořit.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ