Kdo ví, nicméně v default FSX je třeba propracované centrum Los Angeles se všemi adekvátními mrakodrapy... po cestě je třeba DysneyLand, který, pokud máš ve FSX LosAngeles X, tak je i pěkně animovaný, o Hollywoodu nemluvě... je tam spousta míst k prozkoumání, v kopcích okolo jsou národní parky, přelet do Palm Springs je skvělý a je to úžasný kontrast, obrovská aglomerace, pak zalesněné kopce a pak poušt a v ní město a pak pokračuješ pouští do 29Palms, kde typicky bývají písečné bouře - dobré je si na ni počkat a hezky v ní přistávat - pak to vezmeš do Vegas, jednak je to krásně schované... letíš nevadskou pouští, přijdou kopce a za nima se rozprostírá velké město...které je opět i v defaultu FSX velice kvalitně provedené, nemluvě o tom, že je možné najít další skvělé scenérky tohohle města... nebo to pak vezmeš na jihovýchod do Arizony... GrandCanyon, nějaké další národní parky, Sedona...
Co mě ale těší že i moderní 64bit aplikace na těch místech neběží rychleji než koncepčně staré a neoptimalizované simulátory s architekturou starou 10 let. Což ale svědčí o tom že i když má nálepky, tak vnitřně to žádná sláva nebude... zjevně je problém v multiplatformnosti... vývojáře to tlačí psát univerzální aplikaci aniž by plně využili platformy na které běží. |
|