Hele jako to nevypadá zle z pohledu jak jsou tam ty baráky zarovnané, prostě to má hlavu a patu, to že jsou to uniformní krabičky bez detailu teď neřeším... praha v Defaltu je nějaká vesnice u řeky... což potvrzuje že Amerika evidentně přeci jen těží z větší popularity.
To logické uspořádání vám v XPL skutečně závidím že to máte out of box... dát na to lepší textury, je to hned o řád dál...
Nevím co máš za mašinu ale ty FPS jsou tristní, na to že to umí využít maximálně současného HW a je to 64bit omezený pouze dostupnou pamětí v systému nikoli striktně na 4GB.
Ale právě proto tyhle místa doporučuju aby člověk věděl že jeho rádoby potuněná mašina na simulátor s přehledem stačí...
Pro nějaké ladění a optimalizaci vzhledu (záměrně neříkám tweek nebo ladění výkonu, protože každý zásah výkon-fps bude jen snižovat, nikoli zvyšovat) rád ladím nad prahou někde u dejvic a LKPR v cca 2-3 tisících s konkrétním počasím - první profil od Orbx (velká bouřková oblačnost, blýská se, občas zaprší). V téhle situaci musí běžet sim zcela plynule, na mnou zamčených 30 FPS. Pokud toho dosáhnu a mám rezervu, tak přidávám na efektech nebo antialiasingu dokud držím těch 30... Vím že Praha není žádné velké město (když lítáte nad tím KLAX, KSEA, KSAN... apod.) ale není to ani prcek, takže je to takový rozumný kompromis mezi planinou a velkoměsty... Mraky pak být na scéně musí protože jejich přítomnost zásadně ovlivňuje co si člověk může dovolit s anti aliasingem, kombinace AA+husté mraky nebo ještě lépe mlha je prostě totální FPS killer. Nicméně třeba na mlhu už to neoptimalizuju, neb v mlze VFR lítat nebudu a při IFR budu vysoko nad ní takže to výkon tolik neovlivní, jak když člověk mlhou prolítá.
|
|