Maximální rozlišení textur... Mám REX4... měl jsem vše na maximu - 4096 textury, 32bit, tedy ne DXT5 komprese... Vypadalo to nějak... Teď mám... to nemenší co jde - mraky 512, zbytek 1024... DXT5... vypadá to naprosto stejně... Vyšší kvalitu textur bych poznal možná na 4k monitoru, na obyč HD to není rozdíl
Tvá karta rozhodně patří mezi ty lepší, jasně není to poslední generace, která je výkonnější, ale počítám že výkon bude nad dnešní 960tkou (moje nová 970tka má výkon asi o 5% nižší než 780Ti).
Problém je že XPL umí výkon GPU vyždímat. Druhý problém je, že i když lépe uspořádaná krajina není tolik oku lahodící jako to samé v FSX, byť třeba nesmyslně uspořádané. Proto taky zastánce přesnosti posílám kouknout na místa která neznají jak své boty a nemohou posoudit zda konkrétní barák nebo strom je přesně tam kde by měl být.
S HD Mesh v3 i XPL začne vypadat koukatelně. Bohužel XPL chybí kvalitní scenérie ala Orbx série full regionů, které konec konců mají i tu vyšší přesnost.. natož pak jejich série letišť, která je ještě přesnější a propracovanější. A že to není jen samotné letiště ale i poměrně slušná oblast v okolí. Třeba nové Pago Pago International samo řeší tohle letiště, ale pokrývá celkem 15 ostrovů Samoy a obsahuje 6 dalších letišť.
AA je opravdu zabiják... to ale i současné top modely... stačí si přečíst recenze... Je to výpočetně složitá operace a vyšší je, tím víc to trvá. Zvlášť s oblačností, bez ní je to daleko veselejší....
Jinak příklad jak vypadá SIM a reál... fakt záleží jen na autorovi scenérky.. na obrázku je třeba 2S1 Vashon Island... freeware FSX letiště od Orbx... nahoře je jedna z fotek dle které to dělali, pod tím je výsledek |
|