Ti Rusové totiž byli daleko rychlejší (ať už technickou závadou, nebo chybou v tecnice pilotáže), v PED i KTW k vyjetí došlo už relativně malou rychlostí, neboť přistání jako takové proběhly normálně. Jen to nebrzdilo.
Když jsem osmistovku lítal relativně krátce, asi půl roku, byl jsem dočasně na pár měsíců přidělen na CE-680. Šel jsem si jí obnovit do Farnborough. Můj instruktor byl poměrně zkušený letec, létal dost typů včetně 738. Ptal se mě, jak se mi to éro líbí. No já (protože jsem tehdy nebyl ještě tak vorajblovanej jako teď) se úplně rozpouštěl blahem chválou na ní. A on na to - já jí moc rád neměl, ona je sice, fajn, spoustu vydrží, ale blbě brzdí na mokrých a kontaminovaných drahách.
A jak jsem časem sám poznal, měl naprostou pravdu. Jestli má to éro někde slabý místo, tak tady. |
|