FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 26. 12. 2024, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Světla ve FS Jeden příspěvek | Celý strom
Světla ve FS   23. 3. 2013 / 07:50
JM   
MSFS - vezme texturu, kterou vykresli krasne jasne a placne ji pres tmavou krajinu. Ta svitici texture je trosku pruhledna. Udela to tedy svetly flek, ktery ale jakoby prekryva krajinu, sice to sviti, ale ta krajina pod je videt snad jeste hur jak za tmy.

XPL - zadna textura, pocita to OpenGL, jak presne ti tady asi nikdo nerekne. Stejny jako by ses ptal, jak directX/openGL stinuje a vyhlazuje objekty, proste matematika... No a vysledek vypada tak, ze tam kam si spocita ze to svetlo sviti, tak tam jakoby zvedne jas, kontrast, zmeni barevnost te krajiny. Vysledek je, ze v tech mistech kam to sviti tak se to krasne projasni, jasne vidis obrysy, textury. Dalsi rozdil je v tom, ze to neosvetluje jenom zemi, ale i objekty, baraky, okolni letadla...
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ