FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 26. 12. 2024, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Světla ve FS Jeden příspěvek | Celý strom
Světla ve FS   23. 3. 2013 / 10:10
Matt
Jen doplním jako "grafický expert" (), že pokud je mi známo, tak OpenGL pracuje s globální osvětlovací metodou zvanou Ray-tracing (nebo taky Raytracing), akorát ve zjednodušené formě.

Tato metoda vytváří v renderovacích programech jako je V-ray, Mental-ray, atd. fotorealistické obrazy...proto je to ve zjednodušené formě, protože si nedovedu představit takový rendering v reaů-time

PS: celé to je jen tak poznámka na okraj, a kdo chce, ray-tracing si dohledá
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ