FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 26. 12. 2024, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Světla ve FS Jeden příspěvek | Celý strom
Světla ve FS   23. 3. 2013 / 07:39
kuma   
No a v tom osvětlení je to jak? já nejsem počítačovej wizz, pochopím tu polopúrůhlednou šedou masku, co používá MSFS, dovedu si představit, na jakém principu to funguje v reálu (intenzitr osvětlení z určitého zdroje v určioté vzdálenosti, úbytek intenzity světla se čtvercem vzdálenosti, rozdílná extikkce prosvětelného média, rozdílná absorpce osvětlených předmětů bodů a tím rozdílná reflexe dopadajícího světla směrem k pozorovateli, že ) - v čem spočívá výhoda OpenGL směrem k realitě?

Znovu opakuji, že nejsem bojhovník za MSFS, ale irrituje mne, když někdo jásá, že je něco lepší než ve skutečnst (!) a tím je to lepší, než něco, so ce skutečnosti ve skutečnosti více blíží - což v tomto případě takový dojem skutečně mám (!!).

PS: a prosím zastánce XPL, aby si všimli, že jsem nepoužil slovo "omalovánky" - které úpravděpdobně vzniklo z tohoto szejnéhho pocitu jiných přispěvatelů


 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ