No a v tom osvětlení je to jak? já nejsem počítačovej wizz, pochopím tu polopúrůhlednou šedou masku, co používá MSFS, dovedu si představit, na jakém principu to funguje v reálu (intenzitr osvětlení z určitého zdroje v určioté vzdálenosti, úbytek intenzity světla se čtvercem vzdálenosti, rozdílná extikkce prosvětelného média, rozdílná absorpce osvětlených předmětů bodů a tím rozdílná reflexe dopadajícího světla směrem k pozorovateli, že ) - v čem spočívá výhoda OpenGL směrem k realitě?
Znovu opakuji, že nejsem bojhovník za MSFS, ale irrituje mne, když někdo jásá, že je něco lepší než ve skutečnst (!) a tím je to lepší, než něco, so ce skutečnosti ve skutečnosti více blíží - což v tomto případě takový dojem skutečně mám (!!).
PS: a prosím zastánce XPL, aby si všimli, že jsem nepoužil slovo "omalovánky" - které úpravděpdobně vzniklo z tohoto szejnéhho pocitu jiných přispěvatelů
|
|