FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 26. 12. 2024, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Světla ve FS Jeden příspěvek | Celý strom
Světla ve FS   23. 3. 2013 / 07:54
Premek
OpenGL používá přímo výpočty procesoru.
FSX počítá světla a stíny sama - vlastním algoritmem. To je logicky pomalejší, takže se musel zvolit určitý kompromis - což se projeví na kvalitě.

Podobný kompromis je u FSX třeba s nahrazením geo souřadnic spheroidem. V podstatě nejde o nic moc velký rozdíl - přesto díky chybě v kódu je to rozdíl dostatečný, aby třeba efekt světla nebyl na lampě kde má být, ale je 30-50cm vedle.
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ