Úroveň pro zákazníka není problém, to jde s novou flotilou celkem snadno. A oni jsou opravdu úspěšná a slušná aerolinka s dobrým managementem. Mají super letadla, super produkt, dobrej web a lítají skoro všude. A už i ty strašný fronty pořešili, sedadlo se dá vybrat a má to tak konečně kulturu cestování. A pro lidi co jsou tam nějakej ten rok je to i celkem fajn kariéra. easyJetem lítám celkem rád, mají taky skvělej Staff Travel. A to říkám i přesto, že se postupně stali naší úhlavní konkurencí a Gatwick vzali pořádně útokem. Jenom tady mají už skoro 3x tolik letadel než celý ČSA.
Co je potíž jsou ty jejich nový Flexi kontrakty, co se poslední dobou šíří dopravou jak nějakej virus. Lítání za almužnu, nutnost typovky, bez pořádné smlouvy, na dobu určitou (krátkou, bez jistoty prodloužení, přesto že místa jsou - aneb nábor dalších levnějších místo nich), chybějící smluvní ochrany, nestabilní roster, apod. A Cabin Crew to mají ještě o řád horší. Ještě loni to bylo celkem ok. Tohle je taková doba naprd, neudržitelná, dokud jim to někdo netípne, nebo se neotočí nabídka/poptávka. Funguje to jenom díky šikovnému obcházení zákonů a předpisů a protože jsou velcí, hraje jim na ruku už i EASA. |
|