Já taky nestačím zírat, hlavně na Havaji. My jsme po rocích sledování letů FDM přešli z kompletního stable v 500ft na 1000ft, podvozek nejpozději v 1900ft AGL. S možností při VMC zahlásit visual a odložit na 500ft. Všechno je okamžitě červenej spajk na záznamu a v kritičtějších případech zdůvodňování proč. Samozřejmě bez účasti managementu a nijak dramaticky - jde o odhalení problému, jeho objasnění a pochopení a nalezení řešení do budoucna. Procento rushed approaches na kritických letištích a z nich vyplývajících goaroundů kleslo celkem dramaticky. A je to přistávání obecně takové pohodovější, přece jenom jsou to jety a velká éra. Ale když člověk kouká na místní Hawaiian (včetně velkých jetů), tak oni v klidu točí z base na finále na jedné majli a pak vytahují podvozek a sedají do půlky dráhy. To samé Řecko, občas válím bulvy. Pro někoho to jsou gerojové, pro jiného zbyteční hazardéři. Slušně řečeno. |
|