Napsal jsi to krásně a bylo by prima, kdyby to byla odteď vždycky pravda.Myslím, že i spousta západních společností má co zlepšovat, protože ne všude jsou vztahy CPT a F/O takové jaké by měli být.
Namátkou mě napadá kraksna před lety někde ve Švajcu, myslím že to byla MD-80 od Alitalie, kdy kapitán svého kopilota seřval, ať se mu toho neplete. Nicméně kopilot měl pravdu, bohužel to nepřežili.
Nevím kam zařadit Turkish? (jsou východní nebo západní společnost), ale před pár lety v Amstru to bylo jasné selhání 3 členné posádky a myslím že posádka Air France ze ztraceného A330 nad Atlantikem v tom lítala taky pěkně.
A pokud zmiňuješ východní kopiloty kteří jsou tam jako závaží, tak mám pocit že speciálně u dálkovek "cruise copilots" na tom težko budou líp se zkušenostmi líp.
Jen doufám, že šílený nápad šéfa Ryanu (ořezat posádku na jednomužnou ae záložní ppoučenou letuškou - simptákem brigádníkem s typovkou na PMDG.... nikdy neprojde.
A abych to odlehčil tak napíšu, že jsem před pár lety letěl do Vídně z Prahy Dashem 8-300 Tyrolean a v posádce nebyl jediný chlap....2 baby v kokpitu a 2 letušky na bortu a přiznám se, že toho estrogenu bylo na mě moc (nejsem žádný šovinista), ale takto poskládat posádku mi přišlo nepraktické.Kdyby tam byl aspoň 1 pořádny chlap jako letušák...No měli jsme sekeru a uletěl mi další spoj,aby toho nebylo málo...!Takže jsem si automaticky řekl že 2 baby v kokpitu nosí smůlu! |
|