FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 12. 12. 2024, svátek má Simona Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
...to má logiku Jeden příspěvek | Celý strom
...to má logiku   3. 11. 2011 / 19:10
kuma   
Na první pohled vypadaj sice stejně (a fungujou stejně) a ta verze 3 je jen jaksi "kapotovaná" (jako jsou pedály v cessnách třeba), ale na druhej pohled u těch prvních pedálů je každýmu i v bagančeti jasný, kdy má nohu opřenou chodidlem pod prsty o pedál a kdy musí šlápnout výš na brzdu - zatímco druhá varianta nenásilně svádí k položení celého chodidla na plochu pedálu - jakože patama kormidluješ a propínáním špiček brzdíš - a v ten moment ztratíš kontrolu a brzdíš, když nehceš. Což za letu nevadí, ale při startu a přistání je to vo hubu. Ono totiž když je páka brzdy spojena kapotou s pedálem kormidla, pak to brzdí i když se špičkou bezděky opíráš "na půl cesty" - a ani si to nemusíš uvědomovat.

Chápu to tak, že nohy na pedálech Jak-40 a staré varianty Jak-42 byly samozřejmé (opěrka pro patu je, myslím, jen podložka z měkčí gumy, nanýtovaná na plát podlahy) a nemusely se nijak trénovat, ale při přechodu na novější verzi Jak-42 se pilotům muselo zvlášť říkat:
Nech ty paty na pdlaze, jó? Šlapej jen do pedálů a NEBRZDI při tom !! - což si s vlastními zkušenostmi z cessny fakt dovedu docela dobře představit !!!
 
...to má logiku - lancaster Zobrazit celý strom02. 11. 11 v 12:14
...to má logiku - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom02. 11. 11 v 12:16
...to má logiku - lancaster Zobrazit celý strom02. 11. 11 v 14:26
...to má logiku - Tragédie v JRD Zobrazit celý strom02. 11. 11 v 14:49
...to má logiku - lancaster Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 11:42
...to má logiku - kuma Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 13:32
...to má logiku - Balooo Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 13:45
...to má logiku - tonde Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 14:13
...to má logiku - Balooo Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 15:17
...to má logiku - tonde Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 15:33
...to má logiku - Balooo Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 16:48
...to má logiku - Lowmick Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 19:23
...to má logiku - kuma Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 19:48
...to má logiku - SONP Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 20:06
...to má logiku - Lowmick Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 21:19
...to má logiku - tonde Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 22:10
...to má logiku - kuma Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 23:33
...to má logiku - Lowmick Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 23:35
...to má logiku - Radimmm Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 23:50
...to má logiku - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom04. 11. 11 v 07:11
...to má logiku - Lowmick Zobrazit celý strom04. 11. 11 v 09:47
...to má logiku - kuma Zobrazit celý strom04. 11. 11 v 12:26
...to má logiku - Lowmick Zobrazit celý strom04. 11. 11 v 12:56
...to má logiku - kuma Zobrazit celý strom04. 11. 11 v 13:02
...to má logiku - tonde Zobrazit celý strom04. 11. 11 v 06:55
...to má logiku - Vita Zenisek Zobrazit celý strom04. 11. 11 v 08:27
...to má logiku - kuma Zobrazit celý strom04. 11. 11 v 09:00
...to má logiku - Balooo Zobrazit celý strom04. 11. 11 v 12:51
...to má logiku - kuma Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 19:10
...to má logiku - lancaster Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 19:53
...to má logiku - Helicopter pilot Zobrazit celý strom04. 11. 11 v 23:06
...to má logiku - Fabo™ Zobrazit celý strom02. 11. 11 v 12:48
...to má logiku - Luděk Ch. Zobrazit celý strom02. 11. 11 v 13:35
...to má logiku - kuma Zobrazit celý strom02. 11. 11 v 13:41
...to má logiku - Balooo Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 13:46
...to má logiku - kuma Zobrazit celý strom03. 11. 11 v 19:17
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ