Pokusím se to shrnout.
Co je tažený výkrut netuším.
Výkrut je otočení letadla kolem podélné osy za použití křidélek. Výkrut je v angličntině čistě "roll", může být "aileron roll", nikoli "barrel roll"
Kopaný výkrut. Autorotační otočení letadla kolem podélné osy. Musí být viditelné vyosení. Teorie je taková, že by se měl dělat s použitím výškovky a směrovky, praxe pak taková, že se na různých strojích dělá různě. V angličtině "flick roll", nebo "snap roll".
Výkrut na doby je stejně jako výkrut prováděný křidélky s tím, že se po otočení nějaké části vloží pauza, která musí být viditelná a pauzy by měly být stejné délky. Provádí se buď 2, 4, nebo 8 pauz na jednu celou otočku. V katalogu jsou i 3, ale do sestav se to nedává. Anglicky se to jmenuje "hesitation roll"
Sudový výkrut je to co popisuje Leoš. Za pomoci křidélek a výškovy se udělá šroubovice. Viz http://www.youtube.com/watch?v=3gBxCShr1_g Anglicky "barrel roll"
Do sestav se to nedává, ani nevim jestli to má nějakou značku...
Víťa
|
|