No, splnit bude možno, až poletím jedním z těch teploměrových
Jinak ten názor poměrně sdílím, ze dvou důvodů.
Jeden je ten, že většinu brždění děláme na stupeň 2, což je opravdu poměrně dost málo a můj osobní pocit je, že ty brzdy se mnohem víc zahřívají trvalým malým bržděním (notabene hned od dotyku), než krátkým intenzivnějším.
Druhý důvod je moje osobní zkušenost se zapomenutím nastavení autobrake, kdy jsem s tím prostě sednul a éro pěkně brzdilo a na dojezdu ani nebylo nic zvláštního, kdybych si nevšiml toho, že to pak kolem nějakých 80-100kt nechtělo zastavovat, jak přestaly být účinné spojlery a reverzy Tak jsem si něco pomyslel o zbytečnosti brzd (ok, byla to 3km dráha, ale jak říkám, dojezd téměř totožný) a od té doby je trochu šetřím, pokud si to samozřejmě můžu dovolit.
Ale jak to půjde zkusím, snad budou stačit 2 sektory. |
|